.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی خاتمی درباره رئیس جمهور آینده
پیش بینی خاتمی درباره رئیس جمهور آینده

سید محمد خاتمی پیش از ظهر امروز به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی در جمع عزاداران حسینی حاضر شد و همراه با آنها با عزاداری پرداخت.

حجت الاسلام سید محمد خاتمی که پیش از ظهر امروز به همراه دکتر محمدرضا عارف در مسجدالرسول(ص) واقع در منطقه مجیدیه جنوبی تهران حضور یافته بود همراه با عزاداران حسینی در ظهر عاشورا به سینه زنی و عزاداری پرداخت.

بعد از حضور خاتمی، جمعیت زیادی از دسته های عزاداری خود را به این مسجد رساندند و نماز ظهر عاشورا را به امامت حجت الاسلام خاتمی برپا کردند.

بعد از نماز و صرف ناهار، جمعیت فراوانی در جلوی مسجد به استقبال خاتمی آمدند و شعارهایی در حمایت از او سر دادند، همچنین بسیاری از مردم خواستار حضور خاتمی در انتخابات بودند و به گلایه از وضع موجود می پرداختند.

در این میان دختر جوانی در حالی که گریه می کرد از بیکاری می گفت و از خاتمی می خواست که کاری کند تا او نیز مشغول به کار شود که خاتمی نیز جواب داد«بنده خود مسئولیتی ندارم، اما هر کاری از دستم بربیاید برای شما انجام می دهم.»

زن میانسال دیگری در حالی که به خاتمی می گفت«آقای خاتمی تو را به خدا بیائید و ما را از این بدبختی نجات دهید، جوانان ما همه بیکار هستند و همه چیز روز به روز گرانتر می شود.»

مرد میانسالی نیز فریاد می زد که «آقای خاتمی! مردم از تو می خواهند که بیایی و رئیس جمهور شوی.»

همچنین عزاداران حسینی شعار «خاتمی، خاتمی حمایتت می کنیم» را سر می دادند.

خاتمی همچنین در پاسخ به درخواست های فراوان عزاداران در خصوص حضور در انتخابات گفت:«سال آینده نیز در همین ایام به میان شما خواهم آمد و انشالله در آن زمان رئیس جمهوری خوب، در راس امور باشد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.